کتاب حرکت در مسیر درست زندگی را به ما می‌آموزد

نویسنده
مترجم
تعداد صفحات
سال نشر
قطع
ناشر
شابک
قیمت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، غلام محمد زارعی، ضمن تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و همکارانش به جهت برپایی این نمایشگاه، فرهنگ را زیربنای توسعه در همه بخش‌های مختلف جامعه دانست و گفت: اگر ما در حوزه فرهنگ به یک بستر مستحکم با وجود داشته‌های فراوان، آموزه‌های دینی، منابع غنی که داریم برسیم، این بستر مناسب می‌تواند پیشرفت و تعالی فرهنگ را فراهم کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی که در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج سخن می‌گفت، بخش عمده مشکلات موجود را ناشی از حوزه فرهنگ دانست و افزود: به دلیل اینکه نخواسته‌ایم یا نتوانسته‌ایم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم، بخش عمده‌ای آنها به حوزه فرهنگ برمی‌گردد.

زارعی یادآور شد: اگر در هر امری از امور جامعه (فردی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی) یک پیوست فرهنگی متناسب با این ماموریت و مسئولیت تعریف و آن را در عمل قرار دهیم، به طور قطع آن موضوع به موفقیت خواهد رسید.

این نماینده مجلس بسیاری از ناکامی‌های را ناشی از این دانست که نخواسته‌ایم یا نتوانسته‌ایم از پشتوانه فرهنگی بهره‌مند باشیم و اضافه کرد: کتاب می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند و باید جزئی از زندگی و رفتار ما باشد.

وی با بیان اینکه کتاب حرکت در مسیر درست زندگی را به ما می‌آموزد، ادامه داد: در پرتو اندیشه نویسندگان و ناشرین کتاب می‌توان به این مسیر مهم دست یافت.

زارعی یادآور شد: خوشبختانه در حوزه کتاب، نویسندگی و علاقه به نوشتن کتاب به دلیل هوش و استعداد خوبی که در استان وجود دارد، انسان‌های مستعدی داریم که باید قدردان آنها باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این افراد به عنوان فرزانگان استان هستند و باید قدردان آنها بوده و مورد تکریم قرار گیرند.

این مطالب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *