برنامه زمان‌بندی کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب مشخص شد

رفیع احمدجواهری، مدیر کمیته ناشران داخلی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: نخستین نشست کمیته ناشران داخلی، امروز‌(چهارشنبه ۴ دی‌ماه) از ساعت ۷ تا ۱۲ ظهر برگزار و تصمیماتی برای تسریع روند فعالیت‌های کمیته اتخاذ شد.
 
وی با بیان اینکه برنامه زمان‌بندی کمیته به‌صورت کامل در این نشست  نهایی شد، افزود: در فاصله‌ای که این برنامه از سوی شورای سیاستگذاری نمایشگاه تایید شود، ناشران فرصت دارند به سایت خانه کتاب مراجعه و اطلاعات کتاب‌های خود را قبل از ثبت‌نام اصلاح و به‌روزرسانی کنند.
 
جواهری ادامه داد: براساس تصمیمات امروز، برنامه فعالیت ناشران از روز ثبت‌نام، زمان تحویل غرفه‌ها تا زمانی که نمایشگاه به پایان برسد و جمع‌آوری غرفه‌ها، دقیق و به‌روز نوشته شده است.
 
وی با بیان اینکه در این زمان‌بندی تلاش شده ثبت‌نام ناشران هر چه زودتر اجرایی شود، توضیح داد: تلاش داریم برنامه‌ها به‌گونه‌ای باشد که مراحل شروع و پایان ثبت‌نام ناشران با توجه به محدودیت زمانی تا آخر دی‌ماه انجام شود.
 
جواهری همچنین درباره تدوین و اصلاح آیین‌نامه نمایشگاه گفت: در این زمینه پیش‌بینی ما این است که تا ۱۰ روز آینده آیین‌نامه نهایی شده و بر روی سایت نمایشگاه بارگذاری شود.
این مطالب را به اشتراک بگذارید: