​پنج سنگریزه در بازار کتاب ایران

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در هر یک از جلدهای این مجموعه، داستانی از یکی از برگزیدگان جوایز مطرح داستان کوتاه جهان، در کنار معرفی کوتاهی از نویسنده و جایزه‌ مورد نظر آمده است.

«بدشانسی چیز تازه‌ای نیست» نوشته‌ «خونو دیاز» برگزیده‌ جایزه‌ ساندی تایمز ۸۶ صفحه، «به دنبال چه‌گوآرا» نوشته‌ «بن فونتین» برگزیده‌ جایزه‌ی قلم همینگوی ۴۸ صفحه، «به سفیدی استخوان» نوشته‌ «دیوید کنستانتین» برگزیده‌ جایزه‌ بی‌بی‌سی ۶۴ صفحه، «پارالاکس» نوشته‌ «لیرد بارون» برنده‌ جایزه‌ شرلی جکسون ۷۲ صفحه و «زندگی با چشم‌های بسته آسان است» نوشته‌ «دیوید کروز» برنده‌ جایزه‌ فلانری اوکانر ۵۶ صفحه، عنوان این پنج کتاب هستند.

سینا ستوده، آذین فراهانی، سامان شهرکی، پریسا یزدی و سحر رستگار ژاله، به ترتیب این کتاب‌ها را ترجمه کرده‌اند. قیمت مجموع پنج جلد این مجموعه‌ی جیبی ۷۴ هزار تومان است.

«سنگریزه» عنوان کلی کتاب‌های جیبی نشر سنگ است که به گفته‌ ناشر با توجه به بالا رفتن قیمت کتاب و سایر مایحتاج مردم و پایین آمدن قدرت خرید، به صورت کم‌حجم و ارزان منتشر می‌شوند تا امکان خریدن آن‌ها برای علاقه‌مندان به‌خصوص جوان‌ها و دانشجویان فراهم باشد و از این طریق، با نویسندگان و داستان‌های خوب حال حاضر دنیا آشنا شوند.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: