​«مدرسه عجیب من» رونمایی می‌شود

مریم بابایی، ویراستار و مدیر اجرایی انتشارات یاد مهر، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: کتاب «مدرسه عجیب من» نوشته پانته‌آ خرسندی، نوجوان ۱۲ ساله‌ای است، که به تازگی مشترکا از سوی انتشارات یاد مهر و فکر آذین منتشر شده است و پنج‌شنبه (۷ شهریور ۱۳۹۸) رونمایی می‌شود.
 
وی افزود: در مراسم رونمایی از این کتاب فانتزی – تخیلی که در کتابفروشی سرای کلک برگزار می‌شود، نوش‌آفرین انصاری؛ دبیر شورای کتاب کودک، فروغ‌الزمان جمالی؛ عضو شورای کتاب کودک، تعدادی از کارکنان موسسه رودکی، نویسنده کتاب و جمعی از نویسندگان، حضور خواهند داشت.
 
به گفته بابایی، «مدرسه عجیب من» در سال ۱۳۹۵ از سوی گروه بررسی شورای کتاب کودک، به عنوان یکی از سه اثر برگزیده معرفی شده و بعد از آن مراحل ویراستاری نهایی، تصویرگری و چاپ را طی کرده است.

وی با اشاره به اینکه تصویرگری کتاب «مدرسه عجیب من» را حسین سلوکی انجام داده، گفت: این اثر به صورت کتاب بریل و کتاب صوتی هم منتشر شده است تا نابینایان و ناشنوایان هم بتوانند از آن استفاده کنند.

این ویراستار در ادامه بیان کرد: «هانی و درخت جادو» داستان دیگری است که پانته‌آ خرسندی نوشته و موضوع محیط زیستی دارد و توانسته در سومین دوره جشنواره سپیدار مقام نخست را کسب کند.
 
علاقه‌مندان به حضور در این مراسم می‌توانند ساعت ۱۷ پنج‌شنبه (۷ شهریور) به کتاب‌فروشی سرای کلک واقع در سعادت‌آباد، میدان کاج، پاساژ کسری مراجعه کنند.
 
 

این مطالب را به اشتراک بگذارید: