کتاب «مثل بابام ایثارگرم » رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، محمد مرادی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سمنان در آئین رونمایی از این کتاب گفت: فرهنگ دفاع مقدس گسترده و متنوع است و باید با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و کتابخوانی این فرهنگ را به کودکان و نوجوانان منتقل کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سرپرستی بانک کشاورزی برگزار شده است، افزود: معرفی اسوه‌های دفاع مقدس برای اقشار مختلف جامعه بخصوص کودکان و نوجوان، از دلایل پذیرش ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

در ادامه پدر شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه در سخنانی تصریح کرد: استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های دوران کودکی و نوجوانی باید در راستای ترویج ارزش‌های دینی، مذهبی و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

وی از زحمات دست اندرکاران اجرای این برنامه تقدیر کرد و گفت: فرهنگ دفاع مقدس در تالیفات نویسندگان با محتوا و مفهومی لحاظ شود تا این فرهنگ به درستی در ذهن خواننده نقش ببندد.

در ادامه بهروز زارعی، نویسنده کتاب «مثل بابام ایثاگرم» گفت: این کتاب با همکاری خانواده شهید حمزه تدوین شده و این کتاب لوح فشرده صوتی به همراه تصاویر متحرک نیز، ضمیمه دارد.

وی با تاکید بر اینکه این کتاب رویکرد ایثار و اجتماعی دارد و  برای کودکان در گروه سنی (ب) به چاپ رسیده است، افزود: شناخت و معرفی شهدای مدافع حرم و هم چنین ایجاد حس همزادپنداری بین کودکان و آشنایی با مفاهم ایثار و شهادت و… از اهداف نشر این کتاب است.
 

این مطالب را به اشتراک بگذارید: