کتاب خاطرات امام جمعه مینودشت رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، در این آیین که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم شهرستان مینودشت در مصلی نمازجمعه آن شهرستان برگزار شد، از کتاب خاطرات حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهستان مینودشت که به تدوین «غلامرضا خارکوهی» و به همت انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی تهران چاپ شده است، رونمایی شد.

خارکوهی درباره این اثر به خبرنگار ایبنا گفت: کتاب خاطرات حجت‌الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان مینودشت در ۹ فصل و ۳۴۰ صفحه به همت انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی تهران منتشر شده است.

تدوین‌کننده خاطرات امام جمعه مینودشت با اشاره به اینکه برای تدوین این اثر بیش از یک سال زمان صرف کرده است، افزود: برای غنای بیشتر این اثر، علاوه بر مجموعه خاطرات شفاهی حجت‌الاسلام حسینی، اسناد و تصاویر ارزشمند تاریخی هم در این اثر گنجانده شده است.
 

 
خارکوهی درباره محتوای این اثر تاریخ شفاهی، اظهار کرد: این کتاب، خاطرات شخصیت بزرگواری است که سال‌ها در مسیر ترویج نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) مبارزه کرده و به تقویت و تحکیم جمهوری اسلامی پرداخته است.

وی یادآور شد: وجوه و فعالیت‌های مختلف این روحانی مبارز از قبیل حضوز در سنگرهای گوناگون درس و منبر و سخنوری، کمیته انقلاب اسلامی، کمیته امام خمینی، ستاد مبارزه با ربا خواری، هیات ۷ نفره واگذاری زمین، جبهه و جنگ، امامت جمعه شهرهای شیروان، گرمساز و مینودشت از سال ۱۳۶۱ تا به امروز در این کتاب خاطرات؛ تدوین و به نگارش در آمده است.

یادآوری می‌شود، غلامرضا خارکوهی از چهره‌های فعال و پژوهشگران نام آشنای حوزه تاریخ انقلاب اسلامی استان گلستان است که تا کنون ده‌ها کتاب و صدها مقاله از وی همچون کتاب‌های «انقلاب اسلامی به روایت دیگر ، « حماسه ۵ آذر سال ۵۷ گرگان» منتشر شده است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: