پرفروش‌های پردیس کتاب اصفهان در اردیبهشت‌ماه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، پردیس کتاب اصفهان در ماه مبارک رمضان با برپایی رویدادهای مختلف فرهنگی، فعالیت‎های ترویجی در حوزه کتابخوانی و معرفی و عرضه‎ کتاب‎های روز، توانست زمینه اقبال مخاطبان به بازار کتاب در این ماه را فراهم کند.

بر اساس فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های این مجموعه، «شازده کوچولو برگشته بود» اثر پیروز انتخابی به دلیل برگزاری مراسم رونمایی با حضور اصحاب فرهنگ و هنر اصفهان و استقبال مخاطبان در صدر فهرست پرفروش‎های پردیس کتاب اصفهان در ماه گذشته قرار گرفت.

بعد از آن، کتاب «تکه‎هایی از یک کل منسجم» اثر پونه مقیمی جایگاه دوم را کسب کرد. این اثر که در حوزه‎ روان‎شناسی است، به دلیل آنکه پردیس کتاب جزو معدود مراکز عرضه این کتاب در شهر اصفهان است، توانسته این جایگاه را کسب کند.

در جایگاه‎های بعدی، کتاب‎هایی مانند «شدن»، «انسان خردمند»، «انسان خداگونه»، «21 درس برای قرن ۲۱»، «هنر شفاف اندیشیدن»، «هنر خوب زندگی کردن»، «خودت باش دختر»، «نیروی حال»، «تختت را مرتب کن»، «مدیریت خود» و «چهار میثاق» قرار دارند.

همچنین در ماه گذشته، دو کتاب «مانیفست یک فمینیست» و «ما همه باید فمینیست باشیم» جزو پرفروش‎ترین کتاب‎های حوزه مطالعات زنان و کتاب «چون بوی تلخ خوش کندر» زندگینامه‌ فرهاد مهراد جزو پرفروش‎ترین کتاب‎های حوزه‌ زندگی‌نامه در پردیس کتاب اصفهان بودند.

در میان آثار ادبیات جهان هم، کتاب‎های «ملت عشق»، «قلعه حیوانات»، «ناتور دشت»، «سه‌شنبه‌ها با موری»، «کیمیاگر »، «عقاید یک دلقک» و «1984»، و در میان آثار ادبیات ایران نیز کتاب‌های «پاییز فصل آخر سال است» (نسیم مرعشی)، «یک عاشقانه آرام» (نادر ابراهیمی)، «طریق بسمل شدن» (محمود دولت‎آبادی) و «ماهی سیاه کوچولو» (صمد بهرنگی) توانستند در صدر فهرست پرفروش‎های اردیبهشت‌ماه پردیس کتاب اصفهان در این حوزه‌ها، قرار بگیرند.

در نهایت «المر» به دلیل تقارن با ۳۰ ساله شدن این کتاب و «تپلی به بدنم دست نزن» به دلیل اهمیت موضوع در حوزه کودک، و کتاب‌های «تام‌گیتس ۱۴» و «خانه درختی ۱۰۴ طبقه» در حوزه نوجوان توانستند در اردیبهشت‌ماه نظر مخاطبان پردیس کتاب اصفهان را بیش از سایر آثار به خود جلب کنند.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: