ناشران کودک در فضای مسقف نمایشگاه کتاب جانمایی می‌شوند

مسعود گلابی؛ مدیر بخش کودک و نوجوان سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: یکی از موضوعات جدی ناشران کودک و نوجوان طی سال‌های اخیر جانمایی آن‌ها در زیر چادر بود که مشکلات زیادی را برای ناشران و خانواده‌ها به همراه داشت.
 
وی افزود: حضور ناشران کودک در شهر آفتاب مشکلات زیادی هنگام باران به همراه داشت که پارسال با حضور در مصلای امام خمینی(ره) خوشبختانه این مشکلات کمتر شد.

 
گلابی با بیان اینکه سال گذشته نیز به دلیل پراکندگی جانمایی ناشران کودک مشکلاتی وجود داشت، گفت: بخشی از ناشران در چادر و صحن مصلا و بخش دیگر در رواق‌ها جانمایی شده بودند و این پراکندگی دسترسی خانواده‌ها و حتی ناشران را با مشکل روبه‌رو کرده بود.
 
وی یادآور شد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال تاکید ویژه‌ای داشتند که همه بخش‌ها در فضای مسقف جانمایی شوند و هیچ بخشی زیر چادرها نروند و تلاش مدیران بخش‌های مختلف نیز بر اجرایی شدن این موضوع است.
 
گلابی همچنین با اشاره به فعالیت ۲۵۰ غرفه در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران، عنوان کرد: تاکنون همزمان با سومین روز ثبت‌نام ناشران برای نمایشگاه سی و دوم ۱۷۵ ناشر کودک و نوجوان ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که طی یکی – دو روز آینده فرایند ثبت‌نام‌ها تکمیل شود.
 
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: