معرفی برگزیدگان دومین سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی در نمایشگاه کتاب خوزستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، رئیس اداره مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این آیین که روز شنبه ۵ بهمن در محل برپایی چهاردهمین نمایشگاه کتاب این استان برگزار شد، گفت: دومین سوگواره اربعین حسینی با همکاری خانه مطبوعات خوزستان و با هدف ثبت و روایت آثار اربعین حسینی برای دومین سال متوالی برگزار شد.

مهرانگیز بحیرایی افزود: این جشنواره در چهار بخش خبر، تیتر، عکس و گزارش با موضوعاتی چون: اربعین و نماز، اربعین و وحدت ملی، اربعین و اتحاد اقوام و اربعین اتحاد مردم ایران و عراق در بخش‌های چهارگانه بود.

بر اساس رای هیئت داوران هئیت داوران، در بخش تیتر محمدعلی بهوندی از خبرگزاری قدس آنلاین، سیده فاطمه هلالات و کوثر کریمی از خبرگزاری مهر حائز رتبه‌های اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش خبر اين سوگواره نیز مریم کروشاوی از خبرگزاری قدس آنلاین، رضا خبازان و محمدرضا بنوره از خبرگزاری ایرنا رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش دومین سوگواره مطبوعاتی خوزستان هم شهرزاد امیری از پایگاه خبری نبض شهر، ثریا زندیار از روزنامه روزان رتبه‌های اول و دوم این جشنواره را کسب کردند و حسین اسکندری و عاطفه اسماعیلی نیز به‌صورت مشترک رتبه سوم این سوگواره را از آن خود کردند.

همچنین در بخش عکس این جشنواره هیات داوران هیچ کدام از آثار را حائز رتبه‌های برتر ندانست و کوروش صالحی از نشریه بامداد زاگرس، محمد آهنگر از خبرگزاری روضه نیوز و مرتضی جعفری از خبرگزاری تابناک شایسته تقدیر شناخته شدند.

tokat escort

این مطالب را به اشتراک بگذارید: