فرهنگ‌نامه ۱۰ جلدی شهروندی اصفهان رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، قدرت‌الله نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه فرهنگ‌نامه بزرگ شهروندی اصفهان توسط شهرداری تهیه شده است، اظهار کرد: این فرهنگ‌نامه مجموعه‌ای از اطلاعات، قوانین و مقررات است و شامل ۱۲ عنوان در حوزه‌های مختلف از جمله حمل ونقل و ترافیک، پسماند، فضای سبز، آتش‌نشانی، مدیریت هیجان، مدیریت خشم، بهداشت و سلامت عمومی، سلامت روان و اخلاق شهروندی است.
 
شهردار اصفهان با اشاره به موارد دیگر موجود در فرهنگ‌نامه بزرگ شهروندی اصفهان، افزود: این موارد به صورت کاربردی در اختیار دانش آموزان، دانشجویان، فرهیختگان،  هنرمندان، شهروندان و رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
 
وی تصریح کرد: فرهنگ‌نامه بزرگ شهروندی اصفهان در قالب بخش‌های مجزا در ۱۲ عنوان و ۱۰ جلد تهیه شده و به شهروندان کمک می‌کند از قوانین و مقررات اطلاع داشته باشند و از حقوق و همچنین تکالیف خود آگاه شوند.
 
نوروزی با بیان اینکه فرایند آموزش شهروندی با در اختیار داشتن فرهنگ‌نامه بزرگ شهروندی اصفهان، یک فرایند هدفمند می‌شود، گفت: فرهنگ‌نامه بزرگ شهروندی اصفهان به صورت کاربردی در سایت شهرداری اصفهان به نشانی www.isfahan.ir در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و منبع مهمی برای تمام کلانشهرها، هنرمندان، شهروندان و رسانه‌ها به شمار می‌رود.
این مطالب را به اشتراک بگذارید: