خبر برکناری اشرف بروجردی کذب است

هانیه گراییلی، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره توضیحات سازمان اسناد و کتابخانه ملی مبنی بر انتشار خبری درباره برکناری اشرف بروجردی از سمت ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: این خبر را تکذیب می‌کنم. اگر چنین چیزی باشد، در ابتدا مسئول مربوطه از آن باخبر خواهد شد؛ نه اینکه این خبر بدون اطلاع مسئول موردنظر به رسانه‌ها اعلام شود.

وی خبرهای مربوط به برکناری یا کناره‌گیری رئیس کتابخانه ملی را شایعه خواند و افزود: در فضایی که مردم همگی در شرایط بحرانی به‌سر می‌برند و بسیار غمگین‌اند، نمی‌دانم چرا این مسائل از سوی رسانه‌ها مطرح می‌شود.

چندی پیش در گمانه‌زنی رسانه‌ها، خبری تحت عنوان برکناری اشرف بروجردی از سمت ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی منتشر شد. در این خبر آمده‌است که اشرف بروجردی بنابر منابع موثق تا پایان دی‌ماه سال جاری از سمت ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی برکنار خواهد شد و حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، محمود واعظی، رئیس دفتر خود را مامور معرفی کاندیدای جانشینی اشرف بروجردی کرده‌است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: