طرح تبادل کتاب مترو نیمه آذر‌ماه آغاز می‌شود

احسان بیسادی، معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره جدید‌ترین برنامه‌های این معاونت بیان کرد: افتتاحیه طرح «تبادل کتاب» با مشارکت شرکت بهره‌برداری مترو تهران و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران پنج‌شنبه (۱۴آذر‌ماه) در «ایوان انتظار» ایستگاه مترو میدان ولی‌عصر(عج)  برگزار می‌شود.
 
وی افزود: سازمان اسناد و کتابخانه ملی در جریان اجرای این طرح ۶۰۰۰ نسخه کتاب اهدا کرده‌است که در صورت تمایل، با کتاب‌های دیگر تبادل می‌شود. علاوه‌براین مردم نیز می‌توانند ذخایر کتاب خود را تبادل کنند.   
 
بیسادی همچنین با اشاره به دیگر برنامه معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد: طرح تولید کتاب صوتی با صدای مسافران مترو، امروز چهارشنبه(۶آذر‌ماه) در ایستگاه «تئاتر شهر» به پایان می‌رسد.

وی توضیح داد:‌ علاقه‌مندان با حضور در سازه متحرک و آگوستیک شده و با حضور کارشناس در تولید این اثر مشارکت دارند. هر کدام از مسافران یک پاراگراف از کتاب خاطرات شهید مصطفی چمران از زبان همسرش غاده جابر را می‌خوانند و در نهایت این صوت‌ها در قالب کتاب صوتی منتشر خواهد شد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: