دومین نمایشگاه کاغذ و مقوا مرداد ۹۸ برگزار می‌شود

رضا امیدی؛ مدیر اجرایی دومین نمایشگاه کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: در سال ۹۷ اولین نمایشگاه کاغذ و مقوا را با حضور جمعی از تولیدکنندگان داخلی و خارجی تجربه کردیم که با موفقیت و استقبال خوبی از سوی دست‌اندرکاران این حوزه روبه‌رو شد.
 
وی افزود: در این زمینه توانستیم در تقویم نمایشگاهی سال ۹۸ دومین نمایشگاه کاغذ و مقوا را از ۱۶ تا ۱۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌االمللی تهران ثبت کنیم.
 
امیدی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نمایشگاه سال آینده، توضیح داد: در این نمایشگاه تلاش داریم علاوه بر حضور تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران این حوزه، از شرکت‌های فعال در بخش ماشین‌آلات، تجهیزات و تولید کاغذ برای حضور در این نمایشگاه دعوت کنیم.
 
وی تاکید کرد: نمایش توانمندی‌های ایران در حوزه تولید کاغذ و مقوا یکی از بزرگترین اهداف ما از برپایی این نمایشگاه است و به همین دلیل در تلاشیم بتوانیم از تمام ظرفیت کشور در این حوزه استفاده کنیم.
 
امیدی با بیان اینکه امسال تلاش داریم نمایشگاه پرشورتر از گذشته برگزار شود، عنوان کرد: در بخش خارجی رایزنی‌هایی داریم تا شرکت‌های تولیدکننده ماشین‌آلات، تجهیزات و تامین‌کننده مواد اولیه حضور پررنگ‌تری برای نمایشگاه سال آینده داشته باشند.
 
وی یادآور شد: برگزاری دوره‌ها و همایش‌های آموزشی نیز از جمله اولویت‌های نمایشگاه در دومین تجربه برگزاری خواهد بود و در این زمینه برگزاری نشست‌های تخصصی در حاشیه نمایشگاه را دنبال خواهیم کرد.
 
امیدی با اشاره به برگزاری نخستین سمینار تخصصی در حوزه کاغذ و مقوا همزمان با این نمایشگاه نیز توضیح داد: سمینار بررسی فرصت‌ها و تهدید‌های تهیه و تولید، سرمایه‌گذاری و توسعه در حوزه کاغذ با حضور استادان و کارشناسان داخلی و بین‌المللی در روزهای نمایشگاه یکی دیگر از این برنامه‌ها به شمار می‌آید.
 
این مطالب را به اشتراک بگذارید: