دعوت استاندار از مردم استان برای شرکت در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ در این پیام ضمن تشکر ویژه از همکاری و همراهی کلیه دستگاه‌های فرهنگی موثر در برپایی نمایشگاه کتاب آمده است:

کتاب از دیرباز حافظ و احیاء‌کننده تفکر و اندیشه‌های والا و منبع عظیمی بوده‌است که طالبان علم، اندیشه و حقیقت را سیراب کرده و در رشد و حیات اجتماعی تاثیر بسزایی داشته است. میراث فرهنگی و تمدن اسلامی ما با بزرگترین اثر بشری عجین شده و همت همه بزرگان هدایت بندگان خدا به سوی روشنایی کتاب بوده است؛ چنانکه کلام الهی با قلم آغاز شده است«و علم بالقلم»
 
بی‌شک یکی از بزرگترین اقدامات فرهنگی ترویج کتاب و کتابخوانی و افزایش سطح آگاهی در بین مردم است. امروزه هجوم دشمن از طریق مرزهای فرهنگی انجام می‌شود و بالابردن میزان سواد و کسب دانایی از طریق مطالعه برای مردم یک امر ضروری است. برگزاری نمایشگاه کتاب و عرضه آثار فاخر ملی و بین‌المللی و آموختن فرهنگ زیبای مطالعه یکی از نیازهای جامعه ما است. 

لذا ضمن دعوت از عموم مردم فهیم استان جهت شرکت در نمایشگاه کتاب، از مدیران و فرمانداران محترم می‌خواهم زمینه استفاده شهروندان عزیز از این رویداد فرهنگی را فراهم کنند. 

زمان:  10 الی ۱۵ مهر
مکان:مصلی امام خمینی(ره) بجنورد

محمدعلی شجاعی
استاندار خراسان شمالی

این مطالب را به اشتراک بگذارید: