حال سوسن طاقدیس خوب نیست

سوسن طاقدیس در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره وضعیت جسمانی‌اش گفت: درحال حاضر وضعیت مساعدی ندارم و باید خیلی زود تحت درمان قرار بگیرم.
 
این نویسنده کودک و نوجوان، افزود: مدتی پیش که بدنم دچار ورم شده بود، به پزشک مراجعه کردم اما پزشکان متوجه مشکل من نشدند و به دنبال کم کردن ورم بدنم بودند اما ورم کم نمی‌شد چون عفونت وارد خونم شده بود.
 
طاقدیس گفت: ورم همچنان ادامه داشت تا اینکه پزشک دیگری توانست متوجه مشکل من بشود و دارویی برای برطرف کردن عفونت تجویز کرد. بامصرف این دارو حالم بهتر شد اما الان دوباره عفونت برگشته و وضعیت مناسبی ندارم و می‌خواهم تحت درمان قرار بگیرم.

این نویسنده در پی ابتلا به دیابت به دلیل عفونت در جراحتی که در دستش به وجود آمده بود، فروردین‌ماه سال ۱۳۹۱ در بیمارستان طالقانی بستری و انگشت سوم دست چپش قطع شد.
 

سوسن طاقدیس، نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان، در سال ۱۳۳۸ در شیراز به دنیا آمد. فعالیت‌های داستان‌نویسی حرفه‌ای خود را با نوشتن داستان «بابای من دزد بود» در کیهان بچه‌ها آغاز کرد. او آثار متعددی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به بازار نشر ارائه داده که «قدم یازدهم»، «زرافه من آبی است»، «پشت آن دیوار آبی»، «هزار سال نگاه»، «جوراب سوراخ»، «پري چه كسي را با خود برد؟»، «ماه خالش را از كجا آورده؟»، «دخترک و فرشته‌اش»، «صداي پاي بزغاله‌هاي سبز»، «شب و شيطان و شمشير» و «تو هم آن سرخی را می‌بینی» تعدادی از آن‌هاست. طاقدیس براي نگارش بعضی كتاب‌هايش موفقيت‌هايی به دست آورده كه جایزه‌ كتاب سال جمهوری اسلامی برای كتاب «قدم یازدهم» در سال ۱۳۸۶ و جایزه‌ «پروین اعتصامی» سال ۱۳۸۴ برای كتاب «شما یك دماغ زرد ندیدید» و لوح سپاس از مرکز امور مشارکت زنان ریاست جمهوری سال ۱۳۷۹ از آن جمله هستند.

خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) برای این نویسنده کشورمان آرزوی سلامتی دارد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: