«جشن رمضان» به مدت هفت شب در «دنیای کتاب قم» برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتب ایران (ایبنا) در قم، کتابفروشی دنیای کتاب قم در شب‌های ماه مبارک رمضان میزبان شاعران نامدار کشوری و شاعرانی از استان قم بود.

حسین قوامیان مدیر دنیای کتاب قم در رابطه با این برنامه به خبرنگار ایبنا گفت: دنیای کتاب برای ایجاد بستری مناسب و سرگرم کننده برای شب‌های ماه رمضان برنامه جشن رمضان را با رویکرد دعوت از شاعران طنز برگزار کرد.

وی افزود: در این برنامه شاعران کشوری از قبیل ناصر فیض، سعید بیابانکی، احمد علوی، عبدالجبار کاکایی، علیرضا بدیع و عباس احمدی حضور پیدا کردند و به خواندن شعرهای طنز خود پرداختند. همچنین در این برنامه هر شب ۳ الی ۴ نفر از شاعران قمی هم شعرهای طنز خود را سرودند.
 

مدیر دنیای کتاب قم با مثبت ارزیابی کردن برگزاری این نشست‌ها با توجه به استقبال مردمی از آنها تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم و پیشنهادهایی که از طرف شاعران مدعو به ما شده است، تصمیم گرفتیم این برنامه را در ماه‌های آتی دنبال کنیم و هر ماه برای شاعران به نام کشور برنامه‌ای داشته باشیم.

قوامیان به پیشنهاد ویژه شعرا هم اشاره کرد و یادآور شد: شاعران مهمان به ما پیشنهاد دادند یک بخش و قفسه مخصوص شعرهای طنز در دنیای کتاب ایجاد کنیم که این مسئله را بعد از ماه مبارک، پیگیری خواهیم کرد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: