تمدید فعالیت نمایشگاه کتاب گلستان تا ۲۹ آذر/ نیمی از بُن‌ها خرج شد

عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، در این باره گفت: بنا به درخواست هم‌استانی‌ها و ناشران و غرفه‌داران حاضر در نمایشگاه، زمان فعالیت این رویداد فرهنگی به مدت یک روز دیگر تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۹ آذرماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه ۸۰۰ میلیون تومان بن برای این دوره از نمایشگاه تخصیص داده‌ شده است، گفت: تا پایان روز سوم فعالیت نمایشگاه، بیش از نیمی از بُن تخصیصی به مبلغ ۴۰۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرج شده است.

وی ادامه داد: دوستداران کتاب می‌توانند ۲۰ درصد تخفیف را از طریق دریافت بن کارت از بانک عامل نمایشگاه و ۱۰ درصد دیگر را از غرفه‌ها دریافت کنند و درنهایت کتاب‌های موردنظر خود را با ۳۰ درصد تخفیف، خریداری کنند.

کشمیری افزود: بازدیدکنندگان سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان می‌توانند با کارت‌های تخفیف الکترونیکی بانک شهر (بن کارت خرید کتاب) علاوه بر غرفه‌های نمایشگاه، از تاریخ ۲۹ آذر تا ۱۷ دی‌ماه ۹۸ بعد از اتمام نمایشگاه از کتاب‌فروشی‌های گرگان خرید کتاب کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه تنها در ۹ کتاب‌فروشی امکان خرید کتاب با بُن نمایشگاه میسر است، گفت: دوستداران کتاب می‌توانند از کتاب‌فروشی‌های جنگل، فرهنگ دو، جلالی، دانشوران، علم و صنعت، خانه کتاب، نشر شاهد، بانک کتاب جلالی و دانشجو با بن‌کارت‌های نمایشگاهی، کتاب خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۵۰ هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند و حدود ۲ میلیارد تومان کتاب فروش رفت، گفت: حداکثر میزان بُنی که بانک عامل نمایشگاه در اختیار مردم قرار می‌دهد، تا سقف دیپلم ۱۰۰ هزار تومان و از فوق‌دیپلم به بالاتر ۱۵۰ هزار تومان است.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان از ۲۴ آذرماه در فضایی به وسعت ۶۰۰۰ مترمربع با حضور بیش از ۵۰۰ ناشر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان گشایش یافته و تا ۲۹ آذر، همه‌روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ پذیرای دوستداران یار مهربان کتاب است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: