باشگاه‌های کتابخوانی نقطه عطفی در کتابخوانی کودکان خوزستانی بودند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، محمد جوروند ضمن بازدید از غرفه جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان و تقدیر و تشکر از فعالیت‌های دبیرخانه جام باشگاه‌های استان با بیان این مطلب گفت: استان خوزستان در سال گذشته موفق شد تعداد ۷۴۰ باشگاه‌های کتابخوانی ثبت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان افزود: ما امیدواریم تا پایان ثبت باشگاه‌ها به آمار قابل توجهی نسبت به سال گذشته برسیم.

وی با بیان اینکه طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی، طرحی پیشرو در جهت توسعه و ترویج کتابخوانی کودک و نوجوان است، تصریح کرد: این طرح مشارکت گروهی، اعتماد به‌نفس و خلاقیت را در کودکان و نوجوانان بالا می‌برد و با توجه به بخش‌های مختلف جام باشگاه‌های کتابخوانی، کودکان با نوشتن نامه به نویسندگان می‌توانند قدرت نوشتاری خود را تقویت کنند.

جوروند افزود: با مشارکت سازمان بهزیستی و استقبال مهدهای کودک اهواز، طرح دوشنبه‌های کتابخوانی در ۲۰ مهد کودک اهواز در حال اجرا است و در آن کودکان به همراه والدین به کتابخوانی می‌پردازند.

وی در پایان از حضور پُررنگ مهد‌های کودک اهواز در اجرای قصه‌خوانی و نمایش برای کودکان شرکت‌کننده در نمایشگاه در غرفه جام باشگاه‌های کتابخوانی قدردانی کرد.

sivas escort bayan

این مطالب را به اشتراک بگذارید: