انجمن کتابخانه‌های عمومی اهواز تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، لطیف حیاتی معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری اهواز در این جلسه که با حضور شهردار منطقه ۴، رئیس کتابخانه‌های عمومی اهواز، دهیاران روستاهای غیزانیه، جسانیه بزرگ و ام اطمیر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: وجود کتابخانه به عنوان شناسنامه و افتخار یک منطقه به شمار آمده و لازمه دگرگونی فرهنگی توجه به این مراکز از جمله کتابخانه‌ها است.

وی افزود: با پرداخت به موقع سهم نیم درصد درآمد شهرداری به کتابخانه‌ها می‌توان به شیوه مطلوب‌تری از گسترش فرهنگ کتابخوانی بهره ببریم.

حسین صفری رئیس کتابخانه‌های عمومی اهواز در این جلسه بر محوریت شرکت در برنامه‌های کتابخانه‌گردی در ۱۶ اسفند ماه و نصب تابلوهای راهنمای شهری کتابخانه‌ها تاکید و گزارشی از عملکرد کتابخانه‌های عمومی در سال ۹۷ ارائه کرد.

عبدالحسین فرج پهلو، عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی و استاد کتابداری دانشگاه شهید چمران اهواز هم در این جلسه گفت: اجرای برنامه‌های متنوع با هدف ترویج کتابخوانی در شهرستان اهواز نشانگر پیش قدمی نهاد کتابخانه‌های عمومی اهواز در این حرکت روبه رشد است.

فرج پهلو تشکیل یک کارگروه برای همفکری با کتابخانه‌ها متشکل از افراد متخصص اجتماعی، روانشناسان و کتابداران را ضروری برشمرد.

در این جلسه از حسن لویمی دهیار روستای جسانیه بزرگ برای همکاری و تلاش در جهت ترویج کتاب و کتابخوانی و آمار بالای اعضا در کتابخانه علامه حلی تجلیل شد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: