افتخار ما زندگی در سرزمینی سرشار از فرهنگ غنی است

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام سیدعباس صالحی آمده است:

«افتخار ما زندگی در سرزمینی است سرشار از فرهنگ غنی و آمیخته با نفس پاک انسان‌هایی که از این فرهنگ پر بار برخاسته‌اند.
 
نوابغ و مفاخر شریف و فرهیخته این مرز و بوم کهن جمعیتی انبوه و بی‌شمار را در برگرفته‌اند که هر یک کتابی مفصل و سرگشاده در ارائه چهره وجیه فرهنگ و هنر ناب و شیرین این دیار دیرین محسوب می‌شوند.

همایش بزرگداشت میرزاعلی اکبرخان نفیسی‌(ناظم الاطباء کرمانی) فرصتی خجسته در شناخت و تکریم این ستارگان آسمان فرهنگ و هنر ایران زمین است. آنان که سرزمین پهناورمان را فخر و اعتبار شدند و آینه تمام‌نمای هویت و ملیت دیرپای این دیار دانش‌گستر و مهرآفرین گشتند.

اینجانب در اغتنام از این مجال نیکو ضمن ابراز خوشحالی از وقوع این اتفاق و رخداد فرهنگی در استان کرمان، از همه دست‌اندرکاران برگزاری همایش به‌خصوص مسئولین محترم استانی، سپاسگزاری می‌کنم و حضور تمام استقبال‌کنندگان و شرکت‌کنندگان در این برنامه را گرامی می‌دارم.

توفیق همگان را در پاسداشت و حفظ قلمر و فرهنگ و هنر اصیل کشور اسلامی‌مان و بهره‌وری کامل و کسب فیض از محضر فرهیختگان و مفاخر عظیم‌الشان را از درگاه خالق یکتا و بی‌همتا خواستارم.»

این مطالب را به اشتراک بگذارید: