اعلام جزئیات هفدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، علی‌اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، امروز دوشنبه در نشست ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب استان سمنان با اشاره به برگزاری مطلوب نمایشگاه کتاب استانی در دوره قبل در شاهرود و استقبال مردم از آن، گفت: سمنان به عنوان سومین استان باسواد کشور است و شاخص‌های نمایشگاه کتاب و حجم استقبال و شیوه برگزاری آن نیز باید متناسب با این شاخص باشد.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب با شاخص‌های مطلوب را اعتباری برای کل استان دانست و گفت: نمایشگاه سال قبل خوب درخشید و در نتیجه انتظار از نمایشگاه امسال بیشتر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان متذکر شد: برپایی نمایشگاه کتاب جریان فرهنگی است که یک هفته استان سمنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. استقبال مردم از نمایشگاه‌های سال قبل موید این مطلب است.

وی همچنین خواستار مشارکت دستگاه‌های مختلف استان در برگزاری این نمایشگاه شد و افزود: ستاد برگزاری نمایشگاه که ریاست آن بر عهده استاندار است و دستگاه‌های مختلف در آن عضویت دارند، باید مشارکت فعال در برگزاری این نمایشگاه داشته باشند و عملاً به‌طور رسمی در برپایی این نمایشگاه مشارکت داشته باشد.

سیما رجبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست خواستار مشارکت و همراهی اعضا در برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه کتاب امسال در سمنان شد و افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه به دنبال جلب مشارکت دستگاه‌های مختلف هستیم.

سیما رجبی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۲۷ آذر تا ۲ دی برگزار می‌شود، گفت: در مدت برپایی این نمایشگاه برنامه‌های جنبی فرهنگی و هنری نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افزایش هزینه‌ها خواستار جلب کمک و همراهی دستگاه‌های مختلف در این خصوص شد و گفت: نمایشگاه کتاب امسال سمنان در سالن ورزشی غدیر سمنان برگزار می‌شود.

رجبی با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان در دو نوبت صبح و عصر برپا خواهد بود گفت: کتاب‌ها در این نمایشگاه حداقل با ۳۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: