ارسال ۲۰ هزار جلد کتاب به مناطق سیل‌زده

ایمان کرد، مدیر امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: پس از وقوع سیل در استان‌های لرستان و خوزستان و خسارات ناشی از این حادثه در این مناطق، قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران راه‌اندازی شد.
 
وی افزود: در این قرارگاه‌ طرح‌‌های فرهنگی و هنری مختلفی همانند #کنارتم-هموطن ، #بیقرار-توام و طرح «همه با هم کتابخانه‌های مناطق سیل زده را بسازیم» راه‌اندازی شد که با استقبال خوبی از سوی شهروندان همراه بود.
 
کرد با بیان اینکه مدیریت امور کتابخانه‌های سازمان با کمک مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ این طرح را دنبال کرده است، گفت: در این طرح تلاش بر این بوده است که کتابخانه‌های مناطق سیل زده را از نو بسازیم و به همین منظور این طرح در تمام کتابخانه‌های سازمان و مراکز فرهنگی هنری اجرایی شد تا مشارکت شهروندان و ناشران را داشته باشیم.
 
وی تاکید کرد: در این طرح نیز خوشبختانه حدود ۲۰ هزار جلد کتاب از سوی شهروندان و ناشران خیر برای ارسال به مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان اهدا شد.  
 
به گفته کرد، طرح جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی از فروردین امسال تا اول شهریور به طول انجامید و ارسال کتاب‌ها به مناطق آسیب‌دیده نیز از امروز (چهارشنبه ۱۳ شهریور) آغاز شد تا هموطنان شهرهای سیل‌زده از منابع مطالعاتی بی‌بهره نمانند.
این مطالب را به اشتراک بگذارید: