نیروی ذهن خلاق

نویسنده
تونی بازان
مترجم
حسین مطیع
تعداد صفحات
152 صفحه
سال نشر
1396
قطع
رقعی
ناشر
انتشارات بوکتاب
شابک
978-964-2775-91-0
قیمت
200000 ریال

نیروی ذهن خلاق

The power of creative intelligence

بخشهایی از کتاب….

فهرستي از نقشه‌هاي ذهن

خلاصه نقشه ذهن فصل ۱٫ شاخه‏هاي اصلي نشان­دهندة كلمات و تصاوير كليدي نظريه‏هاي اصلی نيروي ذهن خلاق است.

خلاصه نقشه ذهن فصل۲٫ نقشه ذهن به تصوير مركزي بر قسمت چپ و راست مغز تأكيد مي‏كند. شاخه‏هاي اصلي، ويژگي دو نيمكره و راهي را كه بتوانيد از اين دانش براي پيشرفت زندگي‏تان استفاده كنيد به شما نشان مي‏دهد.

خلاصه نقشه ذهن فصل۳٫ نقشه ذهن خودش را خلاصه مي‏كند! آن يك نقشه ذهني بر اساس نقشه‏هاي ذهني است و اينكه چرا آنها از يادداشت‏برداري‏هاي سنتي برتر هستند. و همچنين راه‏هاي متعددي را به شما ارائه مي‏دهد كه مي‏توانيد براي بهبود مهارتهاي فكري و عضله‏هاي ذهني‏تان مورد استفاده قرار دهيد.

خلاصه نقشه ذهن فصل ۵٫ نقشه ذهن مهارتهاي عضله‏اي طبيعي، (اين فصل موسيقي‏دانان بزرگي را در بردارد،) و بعضي روش‏هاي اصلي را خلاصه مي‏كند كه مي‏توانيد عضلات ذهن خلاق تان را بهبود و توسعه بخشيد.

خلاصه نقشه ذهن فصل ۶٫ نقشه ذهن شامل متفكران بزرگ، كه اطلاعات بيشتر در مورد نيمكره چپ و راست مغز، معدن طلا ذهن‏ و روش‏هاي بسياري برای افزایش نیروی بازدهی می باشد که در این فصل به شما ارائه می­شود.

خلاصه نقشه ذهن فصل۷٫ سه روش اصلي را براي شما جمع­بندي مي‌كند كه مي‏توانيد انعطاف‏پذيري و خلاقيت خلاق‏تان را ارتقاء دهيد. آن همچنين تمرينات خلاقيت را خلاصه مي‌كند كه شما را در جهت كسب نيرويي در اين زمينه توانا مي‌سازد.

خلاصه نقشه ذهن فصل ۸٫ نيروي ارتباط شگفت‏انگيز مغزتان را به شما معرفي مي‏كند. نقشه ذهن آن را خلاصه مي‏كند، مغزتان را با جهان مقايسه مي‏كند و بازي‏هاي بسياري را به شما نشان مي‏دهد تا نيروي ارتباط مغزتان­تان را افزايش دهيد.

خلاصه نقشه ذهن فصل ۱۰٫ اين نقشه يك نقشه‏ذهني جالب است كه خلاّقيت و زندگي را از طريق چشمان و مغز مشاهير خلاق و بزرگ يعني بچه‏ها بررسي مي‏كند. هرشاخه يكي از ويژ‏گي‏هاي نبوغ خلاق و اصلي بچه‏ها را خلاصه مي‏كند.

 

این مطالب را به اشتراک بگذارید:

2 comments on “نیروی ذهن خلاق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *