مجموعه جدید ۵ جلدی دانشنامه به نگارش آقای حسین مطیع توسط انتشارات بوکتاب چاپ گردید

به گزارش خبر بوکتاب مجموعه پنج جلدی کتابهای دانشنامه به قلم آقای حسین مطیع به زیور طبع آراسته گردید. این مجموعه کتابهای دوره ای شامل دانشنامه های ادبیات ایران ،ادبیات جهان ،اختراعات و اکتشافات ،تاریخ جهان و تاریخ ایران میباشد.

ادبیات ایران یا فارسی به تاریخ ادبیات پارسی و بررسی تاریخی و جریان‌شناسی ادبیات زبان فارسی می‌پردازد. ادبیات جهان به بررسی ادبیات در کشورهای مختلف جهان و همچنین افراد مشهور و نامی و شاعران عرصه ادبیات جهانی پرداخته و آنان را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

دانشنامه اختراعات و اکتشافات شامل یکسری بررسی و مطالعات صورت گرفته از عمده اختراعات مهشور از زمان قدیم تا کنون را در بر میگیرد.

به گفته مدیر مسول نشر بوکتاب تاریخ جهان و تاریخ ایران بررسی اجمالی بر حوادث و رخدادهای تاریخی صورت گرفته در سطح کشوری(ایران) و در عرصه بین المللی (جهان) صورت گرفته.بررسی دوره های عصر نوسنگی ،  بین النهرین باستان ، تمدن مصر باستان،  اهرام مصر باستان و… انجام شده.

در مجموعه کتابهای دوره ای فوق الذکر سعی بر این شده تا از یک نوع نثر روان و راحت برای همه خوانندگان عموم جامعه مخصوصا دانش آموزان و دانشجویان استفاده گردد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *