«فردا داستان خوبی می‌نویسم» امروز در «داستان جمعه» بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، در ادامه سلسله نشست‌های گروه «داستان جمعه» قم، امروز ۱۷ اسفند، مجموعه داستان ««فردا داستان خوبی می‌نویسم» با حضور نویسنده این اثر و همچنین حسین ورجانی و مرتضی شاه‌ترابی به عنوان منتقدین نقد و بررسی می‌شود.
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
 
اسمش را خودم گذاشتم. ایستگاه خاکستری. همان روزهایی که در دفترت کار می‌کردم. پرسیدی: «چه جوری می‌ری و می‌آی؟» گفتم: «از ایستگاه خاکستری.» نیمکت فلزی ایستگاه و سایه‌بان بالای سرش خاکستری است. فکر کردم این می‌تواند بهترین اسم باشد. از آن روزها تا امروز. هر روز در ایستگاه خاکستری می‌نشینم. منتظر اتوبوس. اتوبوسی که از این مسیر می‌گذرد. از مسیر دفتر تو. دفتری که مدت‌هاست من در آن کار نمی‌کنم. صدایم کردی و گفتی: «دیگه نمی‌خواد بیای سر کار.» نپرسیدم چرا؛ خودت گفتی: «یه حرفایی به گوشم رسیده که خوب نیست.» گفتم: «چه حرفایی؟!» گفتی: «ولش کن، کلاغا قارقار کردن. یه مدتی نیای بهتره.» به خاطر قارقار کلاغ‌ها از من خواستی نباشم. که نبودم. هیچ‌ وقت، از آن روز تا امروز. ایستگاه اما سرجایش است و مسیر من از هر جا که باشد فقط به همین ایستگاه منتهی می‌شود.
 
مجموعه داستان «فردا داستان خوبی می‌نویسم» از سوی انتشارات ثالث در سال ۹۴ با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در ۱۰۴ صفحه و قیمت ۱۰ هزار تومان به چاپ رسیده است.

نشست نقد و بررسی این کتاب امروز جمعه ۱۷ اسفند ساعت ۱۵:۳۰ در گروه «داستان جمعه»، واقع در مجتمع ناشران قم برگزار می‌شود. حضور در این برنامه برای عموم علاقه مندان آزاد است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: