بازدید روزانه ۶۰۰ نفر از دنیای کتاب در نوروز

حسین قوامیان؛ مدیر فروشگاه «دنیای کتاب» قم در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره فعالیت این مجموعه هم‌زمان با تعطیلات نوروز بیان کرد: امسال هرچند عیدانه کتاب برگزار نشد اما با توجه به تاثیر‌گذاری این رویداد و درخواست مخاطبان، دنیای کتاب با همکاری شهرداری قم این طرح را برگزار کرد. عیدانه کتاب با شعار «امسال کتاب عیدی بدهیم» از ۲۵ تا ۲۹ اسفند‌ماه با ۲۰ درصد تخفیف ویژه عموم مردم اجرایی شد.

وی با بیان این مطلب که مردم و مسافران از اجرای این طرح استقبال قابل‌توجهی کردند، افزود: از اول تا ۱۵ فروردین‌ماه نیز طرح عیدانه با اجرای قم‌گردی ویژه زائران با همکاری شهرداری برگزار شد. هدف از برگزاری این طرح تاکید بر این نکته بود که زائران بتوانند علاوه بر سوهان کالای فرهنگی تهیه کنند.قوامیان ادامه داد: روزانه در قالب طرح قم‌گردی، بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر در فروشگاه دنیای کتاب حاضر می‌شدند که از این تعداد به‌طور متوسط ۱۰۰ نفر از مسافران طرح قم‌گردی بودند از هر ۵۰۰ نفر حداقل ۳۰۰ نفر به خرید کتاب اقدام کردند. علاوه بر تخفیف دنیای کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به زائران کتاب اهدا کرد.

مدیر فروشگاه «دنیای کتاب» قم گفت: کتاب‌های مذهبی، کودک و نوجوان و دفاع مقدس از پرفروش‌های طرح عیدانه و قم‌گردی دنیای کتاب بود. از‌جمله کتاب‌‌های پرفروش عیدانه «سربلند»، «یادت باشد» و «مفاتیح‌‌‌الاحیاه» است.

bayındır escort bayanlar

این مطالب را به اشتراک بگذارید: