آثار تازه علامه سیدجعفر مرتضی عاملی به نمایشگاه کتاب آمد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات مرکز نشر و ترجمه آثار علامه محقق سید جعفر مرتضی عاملی با چهار کتاب عربی جدید و دو ترجمه تازه در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

کتاب‌های «آغازگاه‌های پژوهش‌های علمی در سیره نبوی» با ترجمه سیدمحمد مرتضی عاملی و اکبر جدی و «خسارت‌های جنگ و جبران آنها» ترجمه سید محمد مرتضی عاملی از ترجمه‌های تازه این انتشارات از آثار آیت الله سیدجعفر مرتضی عاملی است.

همچنین کتاب‌های عربی «عاد الثانیه: کیف نعرفها»، «الله الحق عن تخشاه»‌ شامل تفسیر عقلانی آیات سوره احزاب»، «مساله فی الدین و عقیده» و «هو البناتی» از آثار جدید این انتشارات هستند.

در غرفه این انتشارات همچنین کتاب عربی «ابن عربی: سنی متعصب» که علامه مرتضی عاملی از ترجمه فارسی آن رضایت نداشت و دوره کامل «الصحیح من سیره النبی الاعظم» در ۳۵ جلد، «الصحیح من سیره الامام علی» در ۵۳ جلد که در سال ۹۶ در سی و پنجمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد، «سیره الحسین» در ۲۴ جلد و «مختصر و مفید» در ۲۰ جلد از دیگر آثاری هستند که در این غرفه به مخاطبان ارائه می‌شوند.

انتشارات مرکز نشر و ترجمه آثار علامه محقق سید جعفر مرتضی عاملی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شبستان (سالن ناشران عمومی) راهروی ۱۱ غرفه شماره ۷ واقع است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: