«ارمغان» رهبری در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، با ۱۷۰ عنوان کتاب در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ حضور پیدا کرد که این تعداد کتاب نسبت به دوره گذشته، افزایش ۱۵ عنوانی دارد. سبک زندگی، خانواده، امامت و ولایت، قرآن و معارف، زهد و تقوا، سیاست و … ازجمله موضوعات این کتاب‌ها است.

در این دوره از نمایشگاه، ۶ عنوان کتاب با موضوع بیانات و زندگی و زمانه مقام معظم رهبری که در یک‌ سال اخیر از سوی انتشارات انقلاب اسلامی به زیور طبع آراسته شده نیز در غرفه این انتشارات عرضه شده که شامل بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران، «خون دلی که لعل شد» خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای(مدظلّه‌العالی) از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی، «فتنه‌ تغلّب» روایت‌هایی از متن و فرامتن فتنه‌ 88، «محفل خردمندان» متن سخنان اساتید دانشگاه‌ها و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ماه رمضان ۱۳۹۷، «ارمغان» دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجموعه شش جلدی گفتمان معاصر است.
 
از موارد جالب توجه در غرفه این انتشارات، نماد گام دوم انقلاب و انجام نظرسنجی مردمی درباره این بیانیه است. همچنین یکی از دیواره‌های آن، مزین به عکس‌های دیده نشده و کمتر دیده شده از کودکی تا امروز مقام معظم رهبری است. همچنین در لابه‌لای این تصاویر، دو دستخط آیت‌الله خامنه‌ای که بر کتاب صلح امام حسن (ع) نوشته‌اند، دیده می‌شود.

دانشجویان و طلاب با ارائه کارت شناسائی معتبر می‌توانند از ۳۵ درصد تخفیف ویژه آثار در غرفه این انتشارات بهره‌مند شوند. همچنین ۱۰ درصد تخفیف نیز برای عموم مردم درنظر گرفته شده است.  

این مطالب را به اشتراک بگذارید: