هشتمین جشنواره شعر استان خوزستان برگزار می‌شود

محمد جوروند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان با بیان این خبر گفت: این جشنواره در سه بخش شعر با موضوع آزاد و کلاسیک، کتاب: کتاب‌های چاپ نشده شاعران خوزستان و نکوداشت: تجلیل از یک چهره تاثیرگذار شعر استان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را رشد و خلاقیت آفرینش‌های ادبی استان برشمرد و افزود: بازشناسی جایگاه ادبی و نقش ارزنده شاعران استان، کمک به خلق آثار ادبی و فرهنگی مولفان جوان و پیشکسوت شعر استان از دیگر اهداف این جشنواره است. polatlı escort

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: هر شاعر می‌تواند با ۵ شعر در بخش آزاد و ۵ شعر در زمینه  کلاسیک در بخش رقابتی جشنواره شرکت کند. مهلت ارسال به دبیرخانه جنشواره ۱۰ آذرماه و زمان برگزاری آن ۱۱ دیماه است.   

جوروند درخصوص جوایز برگزیدگان جشنواره توضیح داد: به نفر اول در هر بخش: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم: دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال و نفر سوم: دیپلم افتخار و مبلغ ۷ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، واحد ادبی با کد پستی: ۶۱۳۳۶-۱۳۱۷۵ ارسال کنند.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: