حضور دنیل استیل در میان پرفروش‌های نیویورک‌تایمز

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از نیویورک‌تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی هفته اول جولای خواهیم داشت.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز ۴۲ هفته پیش منتشر و بلافاصله در میان پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت و هفته‌ها بود که در رتبه نخست قرار داشت اما هفته پیش با یک رتبه نزول در جایگاه دوم قرار گرفت. نزولی که موقتی بود و این هفته دوباره موفق شد به رتبه نخست بازگردد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت.
 
«واکنش» نوشته برد ثور در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یابد. اسکات هارواث که هیچ دوست و پشتیبانی در زندگی ندارد در پی انتقام از انسان‌هایی است که زندگی‌اش را نابود کرده‌اند.
 
«تابستان ۶۹» نوشته الین هیلدربراند موفق شد در هفته نخست انتشار در رتبه اول پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد و دلیا اُونز را از جایگاه نخست کنار بزند اما این هفته با دو پله نزول در جایگاه سوم قرار گرفت. هیلدربراند به نوشتن رمان‌های عاشقانه و عنوان ملکه داستان‌های تابستانی شهرت دارد اما این بار موضوعی تاریخی را دستاویز نگارش داستان جدیدش کرده است. خانواده‌ِیِ لِوین در بحبوحه جنگ ویتنام اتفاقات متفاوتی را تجربه می‌کند. پسر خانواده در ویتنام است و دختر خانواده در اعتراضات خیابانی شرکت می‌کند. در این میان رازهای تاریکی وجود دارد که به تدریج برملا می‌شود و زندگی خانواده را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
 
«گُم و پیدا» نوشته دنیل استیل موفق شد در هفته نخست انتشار در جایگاه چهارم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. مدیسون آلن، زنی عکاس به سفری می‌رود تا بار دیگر با سه خواستگار سابق خود ارتباط برقرار کند. مردانی که روزی او را دوست داشتند و مدیسون رهایشان کرده بود و حالا دوست داشت بداند اگر با آن‌ها ازدواج می‌کرد زندگی‌اش چه تغییراتی می‌کرد.
 
«شهر دختران» نوشته الیزابت گیلبرت در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد اما پس از چهار هفته در رتبه پنجم است. ویوین موریسِ ۸۹ ساله به مسیر زندگی‌اش می‌نگرد و قصه زندگی‌اش را از دهه ۱۹۴۰ میلادی، که بر روی صحنه تئاتر نیویورک مشغول به کار شد، برای خوانندگان روایت می‌کند.
 
 
 
برای دیدن فهرست کامل پرفروش‌های اول جولای به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.nytimes.com/books/best-sellers/
این مطالب را به اشتراک بگذارید: