نمایشگاه کتاب کودک بولونیا به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) پنجاه و ششمین دوره نمایشگاه کتاب کودک بولونیا که کار خود را دوشنبه(اول اپریل ۲۰۱۹) در محل نمایشگاه‌های شهر بولونیای ایتالیا آغاز کرده بود، پنجشنبه (۴ اپریل) رسما به کار خود پایان داد.

در این دوره از نمایشگاه هزار و ۲۰۰ ناشر از ۸۰ کشور جهان حضور داشتند و کتاب‌های کلاسیک و دیجیتالی خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند. همچنین در این دوره کشور سوییس به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه شرکت کرده بود.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران نیز در این دوره از نمایشگاه حضور داشت و در غرفه ایران در نمایشگاه کتاب کودک بولونیا پذیرای چهار ناشر فعال حوزه کودک شامل انتشارات سوره مهر، شباویز، مدرسه و طوطی (بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) و همچنین آژانس ادبی کیا بود و ملاقات‌هایی با ناشران سایر کشورها در زمینه تبادل رایت کتاب صورت پذیرفت.

انتشارات شباویز در این دوره از نمایشگاه با حدود ۱۸۰ عنوان کتاب، انتشارات سوره مهر با حدود ۷۰ عنوان کتاب، انتشارات فاطمی با حدود۴۰ عنوان کتاب چاپ شده و ماکت ۱۵ کتاب‌ در دست چاپ به زبان انکلیسی و انتشارات مدرسه با حدود ۱۰۰ عنوان کتاب در این دوره از نمایشگاه حضور داشتند.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: