​نقد و بررسی «شیفتگی‌ها»‌ در شهرکتاب پاسداران

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رمان «شیفتگی‌ها»، اثر دیگری از خابیر ماریاس، نویسنده اسپانیایی که چند روز پیش با ترجمه مهسا ملک‌مرزبان در ایران منتشر شد، ظرف مدت کوتاهی به چاپ دوم رسید و قرار است که امروز (۳۰ بهمن‌ماه) نشست نقدوبررسی این اثر، بعد از گذشت پنج روز از عرضه آن در شهرکتاب پاسداران برگزار شود.
 
در این نشست علاوه بر حضور مهسا ملک‌مرزبان و صحبت درباره ویژگی‌های اثر، پونه مقیمی، روانشناس و لادن نیکنام، نویسنده و منتقد ادبی درباره اثر صحبت خواهند کرد.

«شیفتگی‌ها» همانطور که از نامش برمی‌آید درباره عاشقی و دلدادگی است و از جان گرفتن حسی عمیق خبر می‌دهد که ناخواسته در درون فردی ریشه دوانده و او را به گوشه‌ها و زوایایی از ذهن می‌برد که هرگز از وجودشان باخبر نبوده و او را به کارهایی وامی‌دارد که جرات انجام‌شان را هیچگاه در خودش سراغ نداشته است. شیفتگی‌ها داستان رازهای سر به مُهر آدم‌هاست.
 
این رمان از ابتدا در بحر خاطره یک زن و شوهر به نام میگوئل و لویزا فرو می‌رود، زوجی که راوی داستان آنها را به چشم زوج کامل می‌بیند، و هر روز با آنها در یک کافه خاص صبحانه می‌خورد، بی آنکه خلوتشان را خدشه‌دار کند.
 
نشست نقد و بررسی رمان «شیفتگی‌ها»‌ از ساعت ۱۸ الی ۲۰ روز سه‌شنبه (۳۰ بهمن‌ماه)‌ با حضور اهالی فرهنگ در شهرکتاب پاسداران واقع در خیابان پاسداران، بوستان دوم، پلاک ۹ برگزار می‌شود.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: