​منصور ضابطیان به مهمانی «کتابخورها» می‌رود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «بی‌زمستان» اثر منصور ضابطیان شامل سفرنامه و عکس‌های تاجیکستان، آذربایجان و گرجستان، پنج‌‌شنبه (۲۱ آذر ۱۳۹۸) با حضور نویسنده، در برنامه‌ «کتابخورها» خوانش و بررسی می‌شود.
 
«کتابخورها» برنامه‌ای است در راستای تشویق و علاقه‌مند کردن نوجوانان به کتابخوانی که به همت رضوان خرمیان، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
 
این برنامه پیش از این در قالب برنامه ‌«کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» از سال ۱۳۹۵ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شد و در هر جلسه یک کتاب برای مطالعه به نوجوانان پیشنهاد داده می‌شد.
 
در برنامه «کتابخورها» نیز مانند «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» کودکان و نوجوانان در طول یک هفته کتاب را تهیه و مطالعه می‌کنند، سپس در برنامه‌ای که با حضور نویسنده یا مترجم کتاب برگزار می‌شود، نظرات و پرسش‌هایشان را درباره اثر خوانده شده مطرح می‌کنند.
 
 
 
کتاب «بی‌زمستان» سفرنامه و عکس‌های تاجیکستان، آذربایجان و گرجستان است که امسال در قالب ۱۴۴ صفحه از سوی نشر مثلث راهی بازار کتاب شده است.
 
برنامه «کتابخورها» پنج‌‌شنبه‌ (21 آذر ۱۳۹۸) ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در نشر چشمه پریس واقع در پاسداران، نبش گلستان یکم، مجتمع پریس، طبقه دوم برگزار می‌شود.
 
این مطالب را به اشتراک بگذارید: