​رونمایی از رمان خانوادگی-پلیسی هادی خورشاهیان

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در دومین برنامه از سری برنامه‌های جشن امضا و رونمایی کتاب کافه کتاب ققنوس، قرار است که از رمان جدید هادی خورشاهیان رونمایی شود. در این مراسم محمدحسن شهسواری به عنوان سخنران حضور دارد.

«من فقط دو نفر را کشته‌ام» دهمین و جدیدترین رمان خورشاهیان است که از سوی انتشارات هیلا منتشر و راهی بازار نشر شده است. این انتشارات زیرمجموعه گروه انتشاراتی ققنوس است.

رمان «من فقط دو نفر را کشته‌ام» یک رمان بزرگسال در ژانر خانوادگی – پلیسی است که خورشاهیان آن را در سال ۹۶ نوشته و در سال ۹۷ تحویل ناشر داده که طی روزهای گذشته منتشر شده است. این رمان به بیان داستان یک خانواده می‌پردازد. مرد این خانواده که رامین نام دارد همسری به نام آزاده، دختری هشت ساله به نام نیلوفر و پسری چهار ساله به نام دانیال دارد. رامین در بنگاه املاک و زیر نظر آقای یعقوبی کار می‌کند. رامین و یعقوبی کم‌وبیش سر مردم کلاه می‌گذارند و این باعث می‌شود که مشکلاتی برای آنها پیش بیاید.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این می‌توانند از ساعت ۱۶ چهارشنبه (۶ آذرماه) به کافه کتاب ققنوس به نشانی خیابان انقلاب، خیابان وصال، نرسیده به طالقانی، کوچه شفیعی، جنب خانه سینما مراجعه کنند.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: