​تجدید چاپ دو کتاب از بهنام ناصح

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رمان «ایراندخت» از این نویسنده که جایزه گام اول و اثر قابل تقدیر کتاب فصل را در کارنامه خود دارد، پس از هشت سال از زمان انتشار نخست، به چاپ نهم رسید.

«ایراندخت» داستانی عاشقانه دارد که ماجرای آن در اواخر دوران ساسانی می‌گذرد. قهرمانان اصلی این داستان «روزبه» و «ایراندخت» یکی به دنبال یافتن حقیقت و دیگری در انتظار معشوق، سفری را در بیرون و درون خود آغاز می‌کنند که سرانجام به تحول شخصیتی در آنها می‌انجامد.

رمان «خاطرات خانه ابری» که سومین رمان ناصح محسوب می‌شود نیز در مدت کمتر از ۵ ماه به چاپ دوم رسید. در توضیح این کتاب آمده است: «گنجی پنهان که چند نسل دنبال یافتنش هستند، پیرمردی که پس از راه افتادن قادر به بازایستادن نیست، دختری که به ناگاه گم می شود، جنونی که چون نفرین گریبان خانواده را می گیرد….؛ همه این‌ها رازهایی هستند که سامان با بازگشت ناخواسته به سرزمین نیاکانش و سفر به دنیای زندگان و مردگان مجبور به کشف آنهاست.»

چاپ نهم رمان «ایراندخت» در ۲۰۴صفحه و به قیمت ۲۱هزارتومان و چاپ دوم «خاطرات خانه ابری» در ۱۹۲ صفحه و به قیمت ۲۱هزار تومان از سوی نشر آموت به چاپ رسیده است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: