کسب مقام نخست جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی توسط قصه‌گوی دامغانی

عمروانی مسول کتابخانه عمومی سردار شهید مشهد امیریه در این باره به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان گفت: دومین جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی در کتابخانه علامه محقق حلی تهران با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
 

وی اضافه کرد: در پایان این جشنواره، «زهرا رخشانی» از استان سمنان به عنوان نفر برتر در دومین جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی تقدیر شد.
 

مسئول کتابخانه عمومی سردار شهید مشهد امیریه با اشاره به اینکه در این جشنواره ۳۶ قصه‌گو از استان‌های تهران، سمنان، البرز و قم حضور داشتند و با یکدیگر رقابت کردند، افزود: نرگس جعفری، ملک چیذری و غلامعلی کیومرثی، اعضای هیات داوران این جشنواره را تشکیل داده بودند.
 

به گفته این مقام مسئول، مراسم دومین جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علی نیکنام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده پیشکسوت برگزار شد.

 

عمرانی افزود: کتابخانه سردار شهید مشهد امیریه ۵۶۲ نفر عضو فعال دارد و ماهیانه حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ جلد کتاب به اعضا امانت داده می‌شود. تعداد کل کتاب‌های موجود در مخزن اصلی این کتابخانه ۲۴ هزار جلد است و در بخش کودک نیز ۳۶۰۰ جلد کتاب در این کتابخانه موجود است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: