کتاب صوتی «یلدای قصه‌گو» با موضوع کودکان کار رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسب شب یلدا، جشن «به رنگ انار» و رونمایی از کتاب صوتی شب یلدا به روایت کودکان کار با عنوان «یلدای قصه‌گو» با حضور حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، جمعی از مدیران شهری و جمعی از مسافران مترو در ایستگاه مترو تجریش برگزار شد.

رییس سازمان فرهنگی هنری در این ویژه برنامه خطاب به کودکان با بیان خاطره‌ای از سخت‌کوشی شهید محمدعلی رجایی در کودکی گفت: زندگی شهید رجایی این نکته را به همه ما گوش زد می‌کند که در هر نقطه‌ای که باشیم می‌توانیم با تلاش و هدف‌گذاری به بالاترین قله‌ها برسیم.

حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی در حاشیه این برنامه درباره برنامه‌های شب یلدای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: مدیریت شهری اعم از معاونت اجتماعی و مسئولان فرهنگی شرکت بهره برداری مترو و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های متنوعی در حدود ۲۰۰ برنامه را تدارک دیده‌اند. قالب این برنامه‌ها شادسازی، امیدبخش و هدفمند است که عمده برنامه‌ها با هدف صله ارحام و تشویق مردم به دید و بازدیدهای شب یلدا اجرا خواهد شد.

وی افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در کلیه فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ و مراکز فرهنگی هنری زیرمجموعه خود برنامه‌های خاص و متوعی را تدارک دیده‌اند که عموم شهروندان می‌توانند شرکت کنند.

در پایان این برنامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و یکی از کودکان به نمایندگی از کتاب صوتی «یلدای قصه‌گو» که مجموعه داستان‌هایی به روایت کودکان کار است رونمایی شد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: