کتابخانه نوبهار در سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد

حجت‌الاسلام و المسلمین امیرعطاءالله جباری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم در خصوص افتتاح کتابخانه نوبهار به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم گفت: کار عمرانی و فیزیکی کتابخانه نوبهار به اتمام رسیده و نیمی از تجهیزات آن آماده شده است و به لطف الهی در سال ۹۸ در صورت تامین اعتبار، پروژه نوبهار را برای استفاده مردم آن منطقه محروم و کم‌برخوردار آماده می‌کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم افزود: ملاک ما کمیت و افزایش کتابخانه‌ها نیست و بیشتر توجه ما در حال حاضر باید به کیفیت کار کتابخانه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان باشد. در سال جدید انشاء الله این هدف جدی‌تر دنبال می‌شود.
 
جباری ادامه داد: کارشناسان باید نقطه اتکاء و پشتوانه‌ای فعال برای کتابداران و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور باشند. باید به عنوان راهنما به کتابداران در موضوعات مختلف فرهنگی پیشنهاداتی ارائه دهند و به سمت افزایش بهره‌وری در این زمینه حرکت کنند. مشارکت کتابداران و کارشناسان باعث توازن در کار می‌شود و می‌تواند دستاوردهای مثبتی به همراه داشته باشد.

وی در پایان به استفاده بهینه از ظرفیت فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم در سال آینده با تلاش و کمک همگانی روند رو به رشد و شایسته‌تری را نسبت به گذشته دنبال کنیم.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: