کارگروه‌های تخصصی در انجمن فرهنگی ناشران آموزشی تشکیل می‌شود

امین آصفی، مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به اولویت‌های هیات مدیره جدید این انجمن گفت: تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای استفاده از تجارب و افکار اعضا برای پیگیری مسائل مختلف مورد نیاز ناشران، از اولین اقداماتی است که در این دوره دنبال خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد:‌ این کارگروه‌ها در عناوین و موضوعات مختلف مثل کاغذ و زینک، امور فرهنگی و آموزشی، تغییر اساسنامه، توزیع و فروش، جذب عضو جدید، نمایشگاه‌های بین‌المللی استانی و تخصصی تشکیل خواهند شد.
 
آصفی با اشاره به تعامل با وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران توضیح داد: در این زمینه تلاش داریم آئین‌نامه‌ای برای تمام کارگروه‌ها تهیه و تدوین کنیم و سپس با دعوت از اعضا و موثرترین اعضای نشر در جلسات هیات مدیره و بهره‌گیری از تجارب و نظرات آن‌ها فعالیت‌های خود را گسترش دهیم.
 
وی تاکید کرد: همچنین دعوت از اعضا و صاحب‌نظران سایر تشکل‌های نشر و آموزش برای همراهی و مساعدت و استفاده از خدمات و افکارشان نیز از دیگر اقداماتی است که در هیات مدیره دنبال خواهیم کرد.
 
آصفی با اشاره به حضور حداکثری اعضای انجمن در مجمع و انتخابات این دوره، یادآور شد: در این انتخابات شاهد بودیم که احساس نیاز آن‌ها به انجمن و همبستگی میان افراد وجود دارد و اکنون منتخبان هیات مدیره تلاش دارند پاسخ اعتماد و اتحاد آن‌ها را با فعالیت شفاف و موفق بدهند.
 
به گفته وی، هدف هیات مدیره جدید تعامل با همه سازمان‌های مرتبط با اصلاحات امور معوق مهمی مثل تببین اساسنامه و تامین اقتصادی انجمن و اعضا با رفع موانع و مشکلات مالی مالیاتی کاغذ توزیع و فروش است.
 
در نهمین دوره انتخابات مجمع عمومی انجمن ناشران آموزشی امین آصفی با ۵۱ رای، علی واله با ۴۸ رای، محمدرضا سالکی با ۴۷ رای، وحید تمنا با ۴۴ رای، یحیی دهقانی با ۴۰ رای، علی امین‌صادقیه با ۳۶ رای و اکبر رئیس‌نیا با ۳۴ رای برگزیده شدند. همچنین مجید ضیغمی با ۴۰ رای و عباس مزینانی با ۳۲ رای به‌عنوان بازرسان اصلی انتخاب شدند.
 
همچنین در انتخابات داخلی، وحید تمنا به عنوان رییس هیات مدیره، امین آصفی به عنوان مدیر مسوول، سیداکبر رییس‌نیا به عنوان نایب رییس هیات مدیره، علی امین صادقیه به عنوان خزانه‌دار و علی واله به عنوان دبیر هیات مدیره برگزیده شدند.
این مطالب را به اشتراک بگذارید: