چهره سرشناس کتابگردی اصفهان مردم بودند

مهسا یاوری، مدیرفروش پردیس کتاب سیتی سنتر اصفهان درباره کم و کیف اجرای طرح پائیزه در این کتابفروشی بزرگ اصفهان، به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، گفت: تا روز جمعه (۱ آذر) حدود ۲۰۰۰ عنوان کتاب از سوی حدود ۸۰۰ خریدار در طرح پائیزه کتاب فروش رفت و همان روز نیز بودجه طرح‌ پائیزه ما به پایان رسید و متاسفانه به دلیل محدودیت بودجه دیگر تمدید نشد.
 

وی ادامه داد: حدود ۱۰ درصد فروش استان از نظر عناوین را پردیس کتاب سیتی‌سنتر به خود اختصاص داده بود و تا روز جمعه، استقبال از طرح هم خوب بود ولی همان روزهای اول علی‌رغم وضعیت اینترنت میزان اعتبار ما به اتمام رسید و حتی در اواخر طرح به‌صورت مشارکتی نیز سعی کردیم ادامه دهیم.

 

مدیرفروش پردیس کتاب سیتی‌سنتر درباره بیشترین میزان فروش در این کتابفروشی گفت: کتاب کودک و بزرگسال ما به صورت تقریبا ۵۰ به ۵۰ به فروش رسید و مشکلی بجز قطعی اینترنت و مشکلات اطلاع‌رسانی برنامه پائیزه نداشتیم.
 
وی در رابطه با کتاب‌گردی امسال در این فروشگاه گفت: مانند سال گذشته کتاب‌گردی هم داشتیم ولی اطلاع‌رسانی درستی نتوانستیم انجام بدهیم و با این حال ۵ شنبه شلوغی را تجربه کردیم و استقبال خود مردم (هم به دلیل طرح پاییزه و هم به دلیل تقارن آن با کتاب‌گردی) به نظرم مهم‌ترین اتفاقی بود که افتاد.

مدیرپردیس کتاب اصفهان یادآور شد: درواقع سرشناس‌ترین چهره برای ما خود مردم بودند که نشان دادند اگر عرضه‌کنندگان برای محصول فرهنگی ارزش و جایگاه قائل شوند،مردم نیز واکنش مثبتی نشان می‌دهند و برخلاف بحث‌های رایج که می‌گویند کتابخوان کم است یا آمار پایین آمده، بخش کتاب پردیس کتاب اصفهان کماکان با اختلاف زیاد جزو پرطرفدارترین بخشهاست و استقبال مردم هم از کتاب بسیار خوب بوده و در مناسبت‌های این‌چنینی دو چندان هم می‌شود.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: