چهار راهبرد اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سال رونق تولید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، مجید جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نخستین نشست خود با کارکنان این اداره کل، ضمن تبریک ایام نوروز ابراز امیدواری کرد سال ۹۸، سال پربرکتی در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و خدمت‌رسانی به مردم باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به نام رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، یادآور شد: تولید و مصرف، صرفاً مفاهمینی مربوط به کالاهای اقتصادی نیستند بلکه جنبه فرهنگی نیز دارند، زیرا در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیز شاهد تولید و مصرف هستیم.

جوادیان‌زاده ادامه داد: کارشناسان فرهنگی و هنری به عنوان طلایه داران این عرصه هستند که باید بتوانند مسیر تولید کالاهای فرهنگی هنری را در جامعه هموار کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: یکی از تاکیدات ما در سال جدید تدوین راهبردهای فرهنگی و هنری است تا مجموعه اقداماتی اداره کل در مسیر مشخص و هدف گذاری شده قرار بگیرد.

جوادیان‌زاده گفت: چهار راهبرد اصلی ما شامل اجرای برنامه‌های پایتخت کتاب ایران و جهت‌گیری به سمت پایتخت کتاب جهان در سال ۲۰۲۲، حمایت از کسب و کارهای نوپا، احیای جغرافیای فرهنگی یزد و خودباوری فرهنگی و همچنین بازآفرینی فرهنگی و هنری است.

وی گفت: ما در تمامی برنامه‌های خود بر اساس این راهبردها عمل می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در سال رونق تولید، حرکت‌های موثر فرهنگی و هنری را در سطح استان و کشور داشته باشیم.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: