چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برای انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه انتشارات روابط عمومی‌ها توسط انجمن متخصصان روابط عمومی تیرماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.
 

آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی، فرهنگ‌سازی مناسب، تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات تبیین نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات، دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی‌ها، ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه، فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه فعالیتهای برتر و شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیتهای انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی از اهداف این جشنواره‌اند.

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو بخش رقابتی و آموزشی برگزار خواهد شد. در بخش آموزش کارگاه‌های آموزشی و همایش تخصصی تولید محتوا برگزار می‌شود. همچنین نمایشگاه محدود جشنواره انتشارات برگزار خواهد شد و  تهیه و انتشار کتاب استانداردهای نشر در روابط عمومی و انتشار ویژه نامه جشنواره نیز در دستور کار است.

این جشنواره در بخش‌های ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی، هنرهای تجسمی- بصری، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتالی، تبلیغات، تحلیل محتوا، تحلیل محتوای رسانه های درون و برون سازمانی،  کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی و نحوه ارائه آثار برگزار خواهد شد.

نفرات برگزیده هر بخش تندیس زرین و  دیپلم افتخار  دریافت می‌کنند و از نفرات دوم و سوم با لوح سپاس قدردانی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و شرایط شرکت در جشنواره می‌توانند به سایت انجمن متخصصان روابط عمومی مراجعه کنند.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: