هفتمین برنامه عصر علوم انسانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به همت گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی در ادامه برنامه های عصر علوم انسانی، هفتمین برنامه عصر علوم انسانی به مناسبت زادروز سید قاسم زمانی با عنوان «در صحبت استاد سید قاسم زمانی» دوشنبه ۴ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.
 
این مراسم با نکته‌ها و ناگفته‌هایی از همراهان و دوستداران، وحید آگاه، به آذین حسیبی، حسن سواری، حسین شریفی طراز کوهی، سید حسین طباطبایی، ستار عزیزی، پوریا عسگری، عرفان لاجوردی و مهدی مهدوی زاهد همراه است.
 
سید قاسم زمانی استاد گروه حقوق عمومی و بین‌الملل، و معاون سابق دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی و از استادان در رشته حقوق بشر و حقوق بین‌الملل است. کتاب‌های حقوق بین‌الملل، حقوق بین الملل اقتصادی، بیست و یک گفتار در حقوق بین الملل بشر و حقوق سازمان‌های بین‌المللی او به عنوان کتاب‌های درسی در دوره‌های کارشناسی و و کارشناسی ارشد معرفی شده‌اند.
 
وی اولین فارغ التحصیل دکترای حقوق بین الملل در داخل کشور است بیش از ۴۰ کتاب ترجمه و تألیف کرده و نزدیک به یک صد مقاله در زمینه‌های مختلف حقوق از او در مجلات منتشر شده‌ است.

تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی در خیابان نجات اللهی(ویلا)، چهارراه ورشو واقع شده است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: