نبض پردیس کتاب اصفهان در دست تازه‌های نشر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، با نزدیک شدن به موعد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که این بار زودتر از همیشه و در فروردین‌ماه آغاز می‌شود، ناشران یکی‌، یکی دست خود را رو می‌کنند و تازه‌های نشر خود را روانه‌ بازار می‌کنند. در پردیس کتاب اصفهان هم، این روزها تازه‌های کتاب، سهم بیشتری از پرفروش‌ها را نیز از آنِ خود کرده‌اند.

مدیر فروش پردیس کتاب اصفهان، درباره آثار پرفروش این کتابفروشی در دی ماه ۹۸ به خبرنگار ایبنا گفت: کتاب «خانه‌ درختی ۱۱۷ طبقه» که کتابی پرطرفدار و مجموعه‌ای با مخاطب نوجوان محسوب می‌شود، در صدر فهرست پرفروش‌های دی‌ماه پردیس کتاب قرار گرفت. بعد از آن، اثر تازه‌انتشار یافته‌ علی خدایی با نام «آدم‌های چهارباغ» جایگاه دوم را در میان آثار پرفروش پردیس کتاب در دی‌ماه به خود اختصاص داد. البته ناگفته نماند که برگزاری رویداد رونمایی کتاب «آدم‌های چهارباغ» با حضور نویسنده‌  این اثر در پردیس کتاب نیز چندان بی‌تأثیر نبوده است.

 

بهمن فروزنده افزود: پس از این دو اثر، کتاب‌های «چشم‌هایش»، «شازده کوچولو برگشته بود»، «ما همه باید فمینیست باشیم»، «مانیفست یک فمینیست»، «مثل خون در رگ‌های من» و «هنر خوب زندگی کردن» مثل همیشه در بین پرفروش‌های ماه گذشته ما بودند.
 

وی ادامه داد: در میان فهرست پرفروش‌های پردیس کتاب اصفهان، چهار اثر انتشارات آموخته که از ناشران فعال و مطرح اصفهان در حوزه‌ توسعه فردی و توسعه‌ کسب‌وکار به شمار می‌رود، نیز به چشم می‌خورد که دو اثر آن، با عناوین «اصل‌گرایی» و «آینده‌ نزدیک» از تازه‌های نشر محسوب می‌شوند.
 

فروزنده تصریح کرد: کتاب ارزشمند و تازه‌ انتشار یافته‌ «دیگردوستی مؤثر» از پیتر سینگر از دیگر کتاب‌هایی است که در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های دی‌ماه پردیس کتاب اصفهان قرار دارد. این اثر توانست در مدتی کوتاه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

در مجموع، ظاهراً بازار تازه‌های کتاب توانست در اولین ماه سرد زمستان، تجربه‌ امیدبخشی را برای مخاطبان و علاقه‌مندان درپردیس کتاب فراهم آورد.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: