ناشران پزشکی در بخش دانشگاهی نمایشگاه جانمایی می‌شوند

شهروز گهواره؛ مدیر بخش دانشگاهی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: سال گذشته بر اساس تصمیم گروهی، ناشران پزشکی در یک سالن مجزا کتاب‌های خود را به مخاطبانشان یعنی دانشجویان و جامعه پزشکی ارائه کردند اما این جداسازی امسال بار دیگر بررسی شد.
 
وی افزود: امسال با توافقی که ناشران بخش پزشکی داشتند و جلسه‌ای که میان آن‌ها برگزار شد، قرار شد مانند روال گذشته آن‌ها نیز در میان سایر ناشران فنی و مهندسی و حقوقی جانمایی شوند.
 
گهواره با اشاره به دلایل این تصمیم توضیح داد: برخی ناشران پزشکی در حوزه‌های مختلف مثل روان‌شناسی یا سلامت عمومی، کتاب منتشر کرده‌اند که مصرف عمومی دارد و مخاطب خاص ندارند. برخی نیز در حوزه علوم پایه و فنی‌ و مهندسی کار کرده‌اند و به نفع آن‌ها نبوده که در یک سالن مستقل حضور داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه امسال حدود ۴۵۰ ناشر دانشگاهی در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند، گفت: اگرچه تلاش کردیم امسال این بخش زیر چادر نباشد اما طبق برنامه‌ریزی‌های اولیه، قرار است ناشران این حوزه در هفت سالن زیر چادر جانمایی شوند.

سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

van escort

این مطالب را به اشتراک بگذارید: