«مگیل» در بوته نقد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دومین برنامه پچ پچ با کتاب در کتابخانه شهید قدیریان (خانه فرهنگ حر) به معرفی و نقد کتاب طنز «مگیل» ویژه نوجوانان مربوط به دوران دفاع مقدس با حضور محسن مطلق، نویسنده اثر، می‌پردازد.

بر اساس خبر روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۱ «مگیل» کتاب طنزی است که به دوران دفاع مقدس مربوط می‌شود، این کتاب با حضور محسن مطلق نویسنده اثر و پروین پناهی کارشناس و مجری برنامه و با حضور مخاطبان نوجوان در روز چهارشنبه سیزدهم آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در کتابخانه شهید قدیریان خانه فرهنگ حر معرفی و نقد می‌شود.

محسن مطلق دارای آثار متعددی از جمله زنده باد کمیل، محفل یادها، برد ایمان، سفرنامه جنگ، نگاه شیشه‌ای، مهاجر کوچک، یادگار، آنجا که من بودم، قصه‌های شهر جنگ، نگهبان کوچک، تنها درخت می‌باشد، که عمدتا مجموعه داستان‌های حوزه دفاع مقدس را شامل می‌شود.

«مگیل» نیز از جمله آثار دفاع مقدس محسن مطلق است و درباره قاطری است که همسفر رزمنده مجروحی می‌شود که نه می‌شنود و نه می‌تواند حر ف بزند و مجبور است به این قاطر اعتماد کند و به دنبال او راه بیوفتد ماجراهایی که طی این داستان برای مگیل و این رزمنده پیش می‌آید داستان را خواندنی و جذاب می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات در زمان یاد شده از ساعت ۱۶ به خانه فرهنگ حر(کتابخانه شهید قدیریان) واقع در میدان حر مراجعه کنند.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: