مسابقه کتابخوانی یادگاران روزهای سخت در ماه رمضان

ایمان کُرد؛ مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی «یادگاران روزهای سخت» را برای روزه‌داران پیش‌بینی کرده‌ایم تا در این ماه انس و الفت بیشتری با کتاب بگیرند.
 
وی افزود: کتاب «یادگاران روزهای سخت» محمدصادق دهنادی با رویکرد معرفی و شناخت بیشتر شهروندان با حامیان بزرگ اسلام هنگام بعثت و پس از آن ( حضرت ابوطالب و حضرت خدیجه (س) ) برگزار خواهد شد .

کرد با بیان اینکه کتاب در دو بخش تنظیم شده است، توضیح داد: بخش اول کتاب به زندگی‌نامه ابوطالب و نقش آن حضرت به عنوان یکی از حامیان پیامبر اکرم (ص) اختصاص دارد و بخش دوم کتاب درباره زندگی حضرت خدیجه (س) است که دربردارنده نکات ارزشمندی از زندگی ایشان است. 

وی یادآور شد: در این زمینه ۱۰ سوال برای مخاطبان این اثر از متن کتاب استخراج شده تا در قالب مسابقه یادگاران روزهای سخت همزمان با ماه رمضان اجرا شود.

کرد با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل کتاب و سوالات مسابقه را  از سایت www.tlib.ir دریافت کنند، یادآور شد: شرکت‌کنندگان باید پاسخ‌های خود را تا تاریخ ۱۷ خرداد به صورت یک عدد ۱۰ رقمی به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۵ پیامک کنند.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: