مسابقه کتابخوانی الکترونیک با موضوع سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود

محمد پهلوانی رییس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک «سبک زندگی قرآنی» خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به‌صورت الکترونیک در اپلیکیشن کتابخوان پژوهان انجام می‌شود.
 
پهلوانی افزود: این مسابقه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، ارتقای سبک زندگی اسلامی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دسترس‌پذیر کردن کتب قرآنی برای مردم در قالب ارائه کتاب الکترونیک و ارائه محتوای آموزشی و دینی برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ادامه داد: این مسابقه از ۷ عنوان از مجموعه کتب سبک زندگی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل‌بیت (ع) در موضوعات آراستگی، بهداشت، پوشش، تغذیه، خواب و بیداری، دانش‌اندوزی، سفر و مهمانی از انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود و کتب به‌صورت رایگان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: کاربران تا ۲۵ خردادماه می‏‌توانند نسبت به دریافت کتب مسابقه اقدام کنند، همچنین صفحه پاسخ به سوالات مسابقه از ۲۵ تا ۳۱ خردادماه در سایت پژوهان فعال شده و افرادی که قبلاً در سایت ثبت‌نام کرده و کتاب را دریافت کرده‌اند، می‌توانند وارد سایت شده و به سوالات مسابقه در زمان مشخص پاسخ دهند.

پهلوانی با بیان اینکه نتایج مسابقه در روز ۱۳ تیرماه همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) اعلام می‌شود، افزود: جوایز این مسابقه الکترونیکی را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: کمک هزینه سفر به عتبات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، قلم قرآنی و کارت هدیه خرید کتاب از جمله جوایز این مسابقه بزرگ کتابخوانی است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: