«مرد لحظه‌ها» کیست؟

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «مرد لحظه‌ها» با سفارش ستاد کنگره بزرگداشت شهدا و سرداران شهید ساحفاسا به همت محمد حسین‌خانی گردآوری و به‌تازگی از سوی انتشارات زمزم هدایت به بازار نشر عرضه شده است.
 
اثر حاضر، یک جلد از مجموعه «عرشیان بی‌نشان» است که در هشت فصل، روایت‌گر زندگی سردار شهید جعفر روح‌اللهی، از تولد تا دوران تحصیل و ازدواج و حضور در عرصه دفاع مقدس و نائل شدن به درجه رفیع شهادت، است. سه فصل پایانی کتاب نیز معرفی شهید از زبان دیگران، وصیت‌نامه و اسناد و تصاویر اختصاص دارد.
 
در مقدمه این کتاب می‌خوانیم: «در طول نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان حفاظت اطلاعات سپاه به ایفای وظیفه خود در حفاظت، حراست و صیانت از شجره طیبه سپاه و بسیج پرداخته، در جهت مقابله با توطئه‌ها و تهدیدهای بیگانگان، ‌پنجه در پنجه سرویس‌های بیگانه، با مجاهدت‌های خاموش، باعث ناکامی دشمنان در نیل به اهدافشان شده، موجبات تقویت و سربلندی روافزون سپاه را فراهم آورده است.

سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در این دوران و در این راه، شهیدان بسیاری تقدیم نموده است که از درگیری‌های درون‌شهری با منافقین کوردل تا مقابله‌ها و مقاومت‌های مظلومانه در کردستان، از حضور در صحنه‌های دفاع مقدس و طراحی‌های حفاظتی تا ایفای نقش در یگان‌های عملیاتی جنوب‌شرق و سیستان و بلوچستان و تا خطوط مستقیم رویارویی با استکبار، صهیونیسم و تکفیری‌ها در خارج از مرزها و دفاع از حرم آل‌الله را دربرمی‌گیرد.»
 
نخستین چاپ کتاب «مرد لحظه‌ها» در ۱۸۰ صفحه با شمارگان دو هزار نسخه به بهای ۱۹ هزار تومان از سوی انتشارات زمرم هدایت راهی بازار نشر شده است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: