مجموعه داستان جدید محسن حکیم‌معانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اثر تازه محسن حکیم معانی نویسنده و روزنامه‌نگار،‌ به نام «من مرده بودم که هانیه عاشقم شد» که شامل ۱۴ داستان کوتاه است منتشر شد و به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسید.

حکیم معانی در گفت‌وگو با ایبنا درباره این مجموعه داستان گفت:‌ امروز دومین روز حضور مجموعه داستان «من مرده بودم که هانیه عاشقم شد» در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. این مجموعه شامل ۱۴ داستان کوتاه است که هر کدام از نظر فضا،‌ روایت و زبان با یکدیگر متفاوت هستند و ویژگی اصلی این اثر در تجربی بودن آن است و مخاطب با خواندن «من مرده بودم که هانیه عاشقم شد» متوجه این موضوع می‌شود.

وی درباره مجموعه داستان‌های پیشین خود بیان کرد: اولین اثر من مجموعه داستان «ارواح مرطوب جنگلی»‌ است که سال ۸۸ از سوی نشر ققنوس منتشر شده است. پس از آن نیز مجموعه داستان «افشار بندان» را نوشتم که سال ۹۵ نشر ثالث آن را چاپ کرد.«من مرده بودم که هانیه عاشقم شد» نیز سومین مجموعه داستان من است. هر سه این مجموعه داستان‌ها، هر داستان از نظر زبان، روایت و تم موضوعی با یکدیگر متفاوت هستند.
 
انتشارات نگاه مجموعه داستان «من مرده بودم که هانیه عاشقم شد» اثر محسن حکیم معانی را در ۱۴۰ صفحه و باقیمت ۱۵۰۰۰ تومان منتشر کرده است.

این مطالب را به اشتراک بگذارید: